środa, 22 stycznia 2014

Czas na Uzdrowienie

Czas na Uzdrowienie
Duch Pański powiedział, „Dzisiaj Hugo zostanie uzdrowiony.”
Często w naszych modlitwach nie bierzemy pod uwagę Bożej wszechmocnej mocy, która wypełnia
każdą fazę naszego życia. Nasz wszechmądry Bóg jest Wszechmocny.Świat rządzony jest przez
jego przewidywalność a szczególne zdarzenia są przeznaczone na odpowiedni Boży czas (DAN
4:35).
Pragnę opowiedzieć wam o uzdrowieniu pleców mojego męża. Świetnie jest to opisane w
Kaznodzieii Salomona 3:1,3: „Wszystko ma swój czas i każda sprawa pod niebem ma swoją porę: Jest
czas zabijania i czas leczenia; jest czas burzenia i czas budowania.”
Od 1947 roku mój mąż cierpiał z powodu uszkodzenia pleców. Po licznych badaniach i zdjęciach
rentgenowskich stwierdzono w końcu, że ma złamane kręgi. Zaproponowano mu operację, ale bez
jakichkolwiek gwarancji na sukces. Tak więc odmówił.
Cierpiał okresowo przez kilka lat. Czasami lekarze musieli przychodzić do nas codziennie, by dać
mu zastrzyk z morfiny – po prostu ból był tak ciężki. Czuł się lepiej tylko przez chwilę, ale później
tylko jedno złe poruszenie mogło spowodować nowy ból.
W tym czasie był pastorem. Każdy ewangelista, który nas odwiedzał modlił się o niego.
Podbudowywali go by miał wiarę; brali go z jego łóżka i zginali w przód. A kiedy odchodzili ból
spowodowany wyczerpaniem był często większy niż wcześniej.
Często pytany był przez dobrze życzących mu Chrześćijan o jego oddanie i wiarę. Czy wszystko
było w porządku pomiędzy nim a Bogiem? Zwykli jesteśmy zbyt szybko myśleć, że choroba jest
wynikiem naszej grzeszności. Nasz błędny osąd może spowodować gniew i uczucie
niesprawiedliwości.
Uczniowie także popełnili ten sam bląd, kiedy to dopytywali się o niewidomego meżczyznę:
„Mistrzu, kto zgrzeszył, on czy rodzice jego, że się ślepym urodził?” Jezus odpowiedział: „Ani on nie
zgrzeszył, ani rodzice jego, lecz aby się na nim objawiły dzieła Boże” (JANA 9:2-3).
Po każdej wizycie takich Chrześcijan, którzy mieli dobre intencje, ale popełniali błąd, musiałam
radzić sobie z duchowym bólem i samopotępianiem się mojego męża. Wiedzialam, że nie było
żadnego grzechu w jego życiu; nawet grzechu, o którym bym nie wiedziała, ponieważ był
pokornym mężczyzną o duchowej dojrzałości z chrześcijańskim charakterem. Pewnego razu,
wcześnie rano, Duch Pański obudził mnie i wypowiedział następujące słowa do mojego serca,
„Dzisiaj Hugo zostanie uzdrowiony. Namaść go olejem i przeczytaj Jakuba 5:14-15. Modlitwa wiary
uwolni go z jego choroby, a Pan odnowi go.”
Podekscytowana powtórzyłam Hugo wiadomość o uzdrowieniu mówiąc, „Ojciec, Pan powiedział
mi, że będziesz uzdrowiony tego ranka.“ On słyszał czesto jak wcześniej mówiłam te słowa.
Powiedziałam, „Zrobię ci śniadanie, a wtedy zadzwonię do mamy i obydwie pomodlimy się o
ciebie.” Poszłam na dół i przygotowałam mu śniadanie na tacy. Zanim zaniosłam ją na górę,
zajrzałam do skrzynki na listy. Chciałam przeczytać listy w czasie gdy on będzie jadł. Był tam fakslist
od siostry Straisinger z Kalifornii; była ona cennym przyjacielem, która po przeczytaniu
artykułu, który raz napisałam do „Pentecostal Ewangel”, napisała do mnie i utrzymywała kontakt
od tamtego czasu. Nigdy nie poznałam jej osobiscie, ale opowiedziałam jej o chorobie mojego
męża.
Oto, co zawierał jej list:
„W niedziele wieczorem strasznie martwiłam się o twego męża i poczułam konieczność, by
poprosić mojego pastora, aby namaścił chustkę i pomodlił się nad nią, co też i uczynił. A ja ją tobie
teraz wysyłam. Kiedy otrzymasz ją połóż na ciele męża, modł się i przeczytaj Jakuba 5:14,15 a on
zostanie uzdrowiony.”
Moje serce skakało z radości. Co za cudowne potwierdzenie tego, co Bóg powiedział mi
wcześniej, i jak dokładnie na czas.
Modliliśmy się i położyliśmy chustkę na ciele mojego męża, i mimo że nie było widzialnego
dowodu jego uzdrowienia, od tego dnia począwszy zaczął czuć się lepiej. Nigdy więcej nie miał
problemów ze swoimi plecami.
Jeśli potrzebujesz uzdrowienia miej odwagę. Opóźnienie nie oznacza odmowy. Bóg jest Panem i
ma Swój czas na uzdrowienie.
Ewangelistka Daena Carguel

Brak komentarzy: